.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...
آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!

1-اختلاف در جبهه اصلاح طلبان بالا گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن اسم کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی ÷ور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه ائتلافی به توافقات پشت پرده رسیده اند.

2-شنیده شده شجاعی معاون اسبق فرماندار املش به سمت فرمانداری سیاهکل و باب الله زارع عضو علی البدل دومین دوره شورای شهر رشت به سمت فرمانداری لنگرود و کریمی فرماندار فعلی لنگرود عليرغم بازنشستگی فرماندار جدید تالش خواهد شد.

3-شنیده شده تغییرات در ستاد استانداری تا دو ماه آینده شروع خواهد شد و بر خلاف تصورات اولین معاون استاندار که رفتنش قطعی شده معاون برنامه ریزی دکتر ظهیری است که به سمنان میرود.عاشوری رئیس اسبق حراست به سمت خویش بازگشته و سعید طاهری به سمت مدیر کل پاسحگویی به شکایات استانداری منصوب میگردد.همچنین شنیده شده یکی از مدیران اسبق استان به سمت رئیس دفتری منصوب خواهد شد و از بین مشاورین ،رفتن مشاور امور روحانیون به معاونت اوقاف استان و انتصاب فرزند مدیر کل کمیته امداد استان؛ حمزه کامرانزاده که مشاور حقوقی استاندار اسبق بوده به سمت مشاور امور جوانان استانداری قطعی شده است.همچنین در مورد تغییر در مدیریت آب منطقه ای ،اقتصاد و امور دارایی و بنیاد شهید و دانشگاه پیام نور و اداره راه و ترابری استان رایزنی های صورت گرفته است.

4-شنیده شده برای اولین قرار است معاونت استانداری به یک زن سپرده شود و از سرکار خانم مهرورز بعنوان جانشین درزی نام برده می شود.همچنین اخیراً برخی به خیال ممانعت از ورود آقای علومی به عرصه انتخابات شایعه فرمانداری رشت وی را پخش نموده اند.

5-شنیده شده گروهی از اهالی املش خواستار فرماندار شدن معاون فعلی فرمانداری رودسر در این شهرستان شده اند.

6-شنیده شده شهردار رشت آقای خاکسار به زودی حکم قانونی خود را با پا درمیانی جناب آقای قهرمانی چابک دریافت خواهد کرد تا اولین خبر خوش این استاندار به مردم رشت هدیه داده شود.

7-در جبهه اصولگرایان مقرر شده همکاری و هماهنگی لازم به استاندار متخصص دولت نهم انجام گرفته و در تعاملات مداوم توافقات لازم صورت پذیرد.

8-شورای 5+6 اصولگرایان در استان گیلان تشکیل شده و به رایزنی با نامزدها و گروه های اصولگرا مشغول شده اند .

9-ریاست جدید دانشگاه آزاد رشت منصوب شد ایشان یک روحاني موفق در عرصه مدیریت دانشگاه های آزاد بوده اند و البته بشنوید از رفتن مدیر کل صدا و سیمای استان.

10-چندی پیش شایعه انتصاب دکتر تاولی مشاور امور صنایع استاندار که قرار بر ابقاء وی شده است، به سمت ریاست پارک علم و فنآوری استان منتشر شده بود که شنیده شده با حمایت نمایندگان استان و گرو ههای علمی عضو پارک و استاندار جدید این قضیه منتفی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1386
جناب آقاي كربلايي
لطفا دست از اين كار برداريد شما نمي توانيد خودتان را در دل مردم گيلان جا بزنيد ما نيروي غير بومي نمي خواهيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.